Que me haya enterado de la existencia de Henry Felgueroso por la red, sólo significa una cosa. Que esti rapazón de aquí a nada lu tenemos en la tele o de contertulio. Pero vamos por partes;
¿Quién coño ye Henry Felgueroso? Pues paez ser que el tal Henry ye un taxista natural de Llangreu que vino a trabajar a Xixón fai ya años. Luego veremos unos videos, pero si bien de Asturies pa afuera llama la atención, pal que sea de aquí, tampoco ye pa tanto; quien más quien menos conoz alguna perla como el Henry.
¿Por qué ahora? Eso ye harina de otru costal. Paez ser que algún fizoi gracia y grabolu contando filosofía de la vida y mangolu en Youtube, y claro; a poco que seas finu, con el Youtube acabes con honor y gloria mundial. Ya fue portada de la Nueva España.
¿Qué diz el Henry? Pues que i-gusta mucho les putes y el mariachi; que según el tien fama de ligón y que fai unos años nun se i-resistía ninguna. Animal nocturno y refalfiau de todo, dedícase a dar lecciones a la muchachada de lo que val un peine.
Vamos a ver el primer video en el que nos desengrana el por qué de esta serie de videos y que él llama el tema principal; Henry recuérdanos el panorama de Xixón-la-nuit en los 70 y más coses:
Ahí lu tenéis, que tien dos mellizes en Castiella y el con esa buina y eses patilles canoses recortaes al milímetru. Si ye como el House pero de la Cuenca; si tien algo, nótase. Será magnetismu animal, será esi saber estar, será esa sinceridad. Cómo se i-llena la boca con el "boborolo". Home vaya, un crack.
Pero salíendonos del drama familiar, lo que i-gusta a Henry ye contar histories. Y ye que un taxista sabe la de dios. Son años de mover xente por el Principau, y que saben de todo, joder. Que montes en un taxi y cuéntate lo que se palpa en la calle; ni pulsómetro ni encuestes, lo que nun sepa un taxista nun lo sabe nadie.
Veamos otru video en el que Henry nos da una máxima a cumplir pa llegar a vieyos:
Que me decís; son frases pegadizes, de les que lleguen. "Hay que poner condón, y os lo agradeceré toda la vida". Yo dígote una cosa, ye imaginar a Henry aparcando en la gasolinera de la autopista Y, sacando la manta con cuadros escoceses y apretando la ñalga contra la supuesta hembrona esa y dame un escalofríu :P
Pues poco más que comentar; tenemos una nueva estrella, ya hay relevo para Goyo Ramos, llámase Henry Felgueroso, mueve un taxi y ye ingenieru de la vida.
Más información:
Compendio de frases de Henry
Video de Henry comentando su infancia
Otru video comentando que recicla pero poco
Una historia carnal en la Bélgica de los años 70
QUÉ GRANDEEEEE. Y lo de los pájaros de Mussolini ya ye la repanocha. Soy fans fatal de por vida, vamos.
ResponderEliminarchacho, menudo ye...tramendo
ResponderEliminarsi queréis ver lo último de henry:
ResponderEliminarwww.henrydriver.com
la caña!