jueves, diciembre 15

Viyi te enseña: Nos vamos de pic, nos vamos de nic

Como viene siendo habitual Viyi nos acerca nuevos testimonios del hombre de la calle. En este caso se trata de una vivencia personal acontecida recientemente en uno de los acercamientos a la naturaleza que tanto le llenan como persona. sin más dilación os dejo con él:

Pues ya que mencionaste al conceyu de Aller, voy contabos niñas y niños una historia ocurria esti fin de semana. Aficionaos a galgar pol conceyu, concretando Felechosa, ya llegao el inviernu y coles primeres nieves, animámonos tanto al andar pel monte, que esti domingo, dionos por cambiar de aires,asi que garramos el vehículo y garrando carretera Llangreu dimonos a topar en Campu Casu,un pueblu desconociu por nosotros hasta el momentu.
El recibimientu fue buenu, nieve, frío que jode y como no, lo primero, al chigre a calentar el gañuelu con un buen cafeton de calcetu que tira pa tras al mas valiente. Una vez calentaos, arrimámonos al puntu de observación del parque de redes.
Oye que guapu chico, unes casetes de maera pa los guardas forestales, aparcamientu con techu, de lujo oiga. Total que na, veo toul aparcamientu de fuera ocupau y garro con decision y meto el coche debajo el tendexón. Garramos mochila, moviles, los güalki talkis por si les mosques, perres, un par de mecheros y el palu de caminar. Iniciamos ruta.
Topamos dos carteles pa facer la ruta, y hasta ahi tou bien, pero hostia, al cuartu de hora de tar caminando, topamos una verja, abrimosla con decision y desaparecen les indicaciones de la ruta a seguir. Na, que seguimos y seguimos y topamos un pueblu con 4 cases, ni dios pola calle,(a juzgar pol frio que taba cascando a ver quien tien cojones de tar en la calle a la fresca); total que seguimos caminando hasta que topamos una carreteruca y al final de la misma una marquesina con bancu maera y tou.
Dijei a la muyer...saca el chorizu que esti ye llugar ideal pa facer el bocadillu. Mirai...media hora llarga, y yo nun sabia si lo que tenia dentro les botes yeren pieses o les aletes del Custó del frio que facia asi que apuramos el embutiu y ficimonos a la carretera de nuevu. Cruzamos un puente sobre el Nalón y hostia,topo un palu avellanu preciosu pa que la muyer se apoye en el.Saco la navaya,empiezo a cortai rames intrinseques, y cuando mango el palu en suelu pa cascalu pol medio, oyese CRAS!!! y actu seguiu sentimos un ladridu de mastin mezclau con dogo y boxer sobrealimentau con esteroides que nos sal al pasu cola boca lleva saliva.
Nun hara falta que vos diga la velocida que ye capaz de coger uno que lleva un mochilon de la hostia encima cuando lu persigue una Gúestia hambrienta pol monte no? bien, pues saliendo vivos desta,decicimos volver pal coche.Nuestra sorpresa cuando nos tabamos acercando al coche un cartelon enorme que decia APARCAMIENTO EXCLUSIVO COCHES OFICIALES y el coche alli, entre el patrol de la conserjeria de agricultura y pesca, y el todoterreno de los guardas forestales del Principau de Asturies.
Ahora si lo mejor de tou fue al dia siguiente cuando me empezaron a llamar al movil preguntandome por esa guitarra eléctrica que vendia por 30 eurospero esa ye otra historia que cuntare notru momentu porque ahora tengo una fame de la hostia y voy cenar.ala niñas y niños pa otra vez mas.


Una vez más irrepetible la colaboración de Monsieur Viyi xD

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Joder nin, ahora va y los conserjes del principáu tienen patrol....XDDD

Anónimo dijo...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »