domingo, abril 15

El porqué Jaus llega a las titis y tú no

¿Qué ye lo que tien esi médico faltosu? ¿Por qué ties a la parienta que nun caga los martes noche viéndolu? Porque lo que ta claro ye que si va la tu muyer a pasar consulta al ambulatorio y sal un galeno con esi talante tas tú allí a la media hora y lleva las del pulpo.

Pero con Jaus no. A esí i-ven algo, un áura, un atractivo. Pero analizándolu fríamente ye que tienen razón; sisisi, atiendi. Ye médicu y con contratu fixu (eso ye un buen aliciente), aparte ye un crack en la materia (destaca). Luego ye de caracter osco, pero en el fondo un sentimental.

Y no salgas ahora disparau pa novedades Eloína a mercar un callau con cabeza cisne cromau, porque nun ye tan fácil. Y por si ya taba rocoso paecese a Jaus y que nun te dieran dos osties en la oficina, atención a ésto:



Acojona que ahora el medicu ye expertu en la rima consonante "oool mai laaif, jas bin a misteriiii". Ahora ponte tú en un piano y canta algo así como "Voy en mi camiónnnnnnn con un bocata de jamón y de possssstre sorbete de melooooón". Lo primero es que te lanzan un botellín de Mahou a la cabeza, y lo segundo que no pilles ni pagando, chato.

Pero ehí ta Jaus, ensin afeitar, coxu, médicu y pianista. Y ahora hay más mozes si cabe que lu quieren poner pates parriba. Por lo menos queda la esperanza que pa cuando tengamos los años de Jaus quédanos un futuro como galanes pa pasear por Lluanco garraos a un par de mozes.

O igual no... xD

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ay chico, como me cuesta leer los post que escribes asi jejeje...
un saludo, xusticeru!

Merucu dijo...

Qué pasa; hablas portugués, rumano y gachupín en las obras y no entiendes el pseudo-bable?

A ver si tengo que llamar a la escuela y que te reenganchen en segundo... :P