sábado, marzo 22

La banda de la estrella

No hace ni tres días que tomando unos chismes hablábamos de que por qué no se le ocurría a ninguna procesión tocar la marcha imperial de la Guerra de las Galaxias en un paso de semana santa; que le iba a dar tirón entre la juventud y tal. Pues no es la marcha imperial, pero poco le falta:



Si te das cuenta es la fanfarria que suena al terminar la película cuando les ponen medallas y sale el C3Po con el cromado a estrenar.

Lo vi en Rufadas

9 comentarios:

Anónimo dijo...

¡A qué mola! ;-)
Gracias por la cita...

Merucu dijo...

Así te digo yo que subía el fervor y más de uno se echaba a la calle a ver procesiones :P

Anónimo dijo...

¿Pero qué ye que nun fuistis a les procesiones?

Arreñego del pecado, se rompe España!!! xP

Merucu dijo...

Bueno, el que faltaba. Si tu crees que te va a convalidar el año entero cantando coplas a las vírgenes a las tantas de la madrugada, llévaslo claro :P

Anónimo dijo...

Home, yo lo de canta-yos coples al altu la lleva a les vírxenes a les tantes de la madrugada fáigolo tol añu.... bueno, la verdá que mui vírxenes nun son pero yo fáigolo con devoción xDDD.

Lo que nun creo ye que con eso convalide, a estes altures yo creo que nun paso'l corte nin arreglando lo de Palestina xDDDDD

Con dios hermanos (hale, otru puntín xP)

Merucu dijo...

Yo lo que no entiendo es porque no baja el precio del chuletón en Semana Santa, para los que no ayunamos con fervor poder garrar una fartura más accesible y de paso aprovechar la fiesta.

Anónimo dijo...

joer, pues nós tuvimos una despedida de carnona esti vienres (otru puntín pa la saca) nel boliche, nel coto, y yeremos los únicos del restaurante.

Claro que tamién yeremos venti cabestros, el dueñu tratónos mui bien xD

Pero la crisis nótase eh? Yo veo muncha menos xente de forllú, y nun falo sólo de viernes santos en restaurantes parrillaes xDDDDD

Anónimo dijo...

XXDDDD Me parto, a esta procesión me apuntaba yo fijo :-D y si tocaran a marcha imperial, vamos, vestido de Palpatine.

Por cierto, viendo el post que hablas del kiosko, estoy por jurar que fuimos al mismo cole ;-)

Jose.

Merucu dijo...

Pues seguramente porque solo hay uno :P ¿Diote la Merallo?