miércoles, febrero 14

Que guapo ye el surf en Hawai...

...y que huevos tienen los que metense en la escalerona con el paipo (lo que viene siendo un bodyboard). Aquí en Xixón piérdese tol glamour de las moces californianes con la furgaxa Wolkswagen y una caxa de cerveces Bud en la oriella.




Aquí lo del surf ye un estilu de vida pero pelín distintu. Eses frases que veíes en la tele a los ídolos yankis del surf como "Surfin' is my life" y coses asina tomen otru significau. Desengáñate; el 90% tan en el surf pa follar.

Como suena; a ver, a poco que pienses, después del que toca la guitarra, el que más cachu pilla del grupo ye el surfer. Home, esos pelos decapaos a golpe agua oxigená, eses revistes especializaes llenes de oles de 6 metros con el Kelly Slater faciéndo alguna virguería, llamen la atención del xeneru femeninu terrestre.

Ye el tema de siempre. El malu, lo maligno, peligroso en extremo, ponles. Que si oh; Eso de venos embutíos en neopreno lidiando con unes oles espumoses ye una fantasía como cualquier otra. También ye verdá que pa metese a surfer nun val cualquiera. Lo primero ye tener tipín de surfer. Así que si nun cabes en un traxe ensin paecer un espetec de casa Tarradellas, vete pensado en dedicate al pino-puente.

Luego ya te digo, lo suyo ye dexate greñes y virales al rubiu california. Caro que si andes ya en fase de donante de pelo y empieces a tener entraes o abonu de temporaa, nun vas a ser nadie.

Y ya pa rematar, tras mercar la tabla, vas topar con la mafia de la playa San Lorenzo. Que ye como los Soprano, pero con menos clase. Después de curtir, quedarate pequeña la playa y empezarás a madrugar a unes hores intempestives porque en no se que cala a tomar polculo de Xixón igual hay unes oles de la Virxen...

Buen momentu esi pa rebuscar en desguaces Cañamina (un clásicu local), un Citroen 2CV o un Renault 4 pa ir gozando de la carretera. A 80 y gastando 30 l/100 pero gozando.

Y siempre te queda el plan B. Que ye gastar perres en ponete bracu y con tableta Milkibar y pasar de metete en el agua y follar casi lo mismo. Explícome: tu en casa poneste el traxe de neopreno hasta la cintura; pecho al aire, pelu moyau y descalzu, agarres la tabla y das un paseín pol barriu la Arena pa que se te vea.

Poco tardarán les moces en mirate al paquete y a la melena. Eso sí, nun pases más de 20 minutos de paseín porque acabará notándose que yes un cuco y tovía lleves unes osties.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

joer vaya dd se meten,q peligro junto al muro! respecto al artículo miguel...... se ve q tienes poca idea, si quieres surfear alquilate una!

Merucu dijo...

Vamos a empezar que no sabes escribir. Que esto no es un teléfono móvil, majete.

Y luego me dices que como no tengo mucha idea que me alquile una... ¿una qué? ¿playa? ¿tabla?

Ilumínanos, oh, ser anónimo con tu sapiencia divina...

Y SI ESTOY BORDE; TENGO GRIPE :P

Anónimo dijo...

jajajaj yes mundial, mui bono lo del espetec y lo del cabotaje de rosario jajajajaj, hai que te tragar. Dos cosines namás, ya sabes que soi un purista:

-"los que métense" ye un ultraasturianismu, nun te suena mal ho? ye "los que se meten".

-Lo de los reflesivos per tolos llaos ye un castellanismu que aunque se oiga muncho ya, los puristas nun lo dicimos: dexate greñes, poneste el traxe etc los que somos puros puros dicimos: dexa greñes, pones el traxe etc


Polo demás sigues igual de célebre, nun paeces de Caborana pa riba joder, paeces playu playu, de Honesto Batalón polo menos ;-)

Salú compañeru, y fai colos conseyos míos lo que te salga de los tolanos, pero ya sabes que si nun los digo arreviento.

Anónimo dijo...

I've never Bodyboard in Hawaii. Looks awesome!